sunnuntai 18. tammikuuta 2009

Pipa

niinkuin se täällä päin on. Ohje on vallan mainio Mariomyssy. Lanka on Mirasol Sulka (60 % merinovillaa, 20 % alpakkaa ja 20 % silkkiä) ja se on Perusta kotoisin ja Lankaideasta ostettu.
Puikot oli numeroa 6, ja lankaa meni jotain 120 grammaa. Vähän yli kaks vyyhtiä. Tuossa mallissa on ihan uskomattoman hyvännäköinen tuo kavennus. Tuota tehdessä tajusin elämäntehtäväni: mun pitää ostaa amme ja täyttää se tuolla langalla ja kuluttaa loppuikäni siellä. Se on varmaan ihanin ikinä tapaamani lanka. Oon pitänyt sitä sisälläkin päässäni perjantaista asti... ja mä en ole pipaihminen.
Jostain syystä mä luin aikaisemmin että sen nimi on Manos... en kyllä enää käsitä mistä sen oon keksinyt. Etiketissä lukee aivan selvästi Mirasol.

2 kommenttia:

Mirabella kirjoitti...

Ihku pipa, tahtoo kanssa! Mulla on ylimäärästä Novitan Teddya, syntyisköhän siitä mitään...vai että Manos, selkeesti sulla on kreikkalaisen (ruoan) puute ;-)

Salla kirjoitti...

Kiitos, on se ihana kun ei kutita. Toi nimien sekoitus selkisi, viereisessä hyllyssä on Manos del(?) Uruguay -lankaa, jonka etiketissä on samaa keltaista kuin tuossa Mirasolissa.